Serviciul Evidența Persoanelor din cadrul Primăriei Constanţa va avea, de la începutul săptămânii viitoare, un program special de lucru cu publicul, înainte de alegerile locale din această lună. Măsura a fost luată pentru a veni în sprijinul celor care vor să voteze, dar nu au documentele de identitate valabile. Astfel, în perioada 14 – 25 septembrie, se vor primi documentele pentru programările realizate atît online, cât şi pentru ziua în curs. Sâmbătă, 26 septembrie, Biroul de Relaţi cu Publicul va primi și elibera documente în intervalul 8.00–16.00, iar duminică, în ziua alegerilor, până seara la ora 21.00, când vor fi eliberate doar cărţi de identitate provizorii. Constănţenii care nu ajung să-și preschimbe actele de identitate în această perioadă, Biroul Electoral Central a anunțat că documentele care au expirat în perioada 1 martie – 27 septembrie sunt valabile, iar alegătorii își vor putea exercita dreptul de vot în baza acestora.